nutizie

nutizie

Comu sceglie u megliu jack per a vostra vittura

I camioni è i SUV ùn anu micca e listesse restrizioni di altezza cum'è i sedan o coupes più sportivi, cusì i jacks di pavimentu ùn anu micca bisognu di un prufilu cusì bassu per scorri sottu à elli.Questu significa chì i meccanichi di casa anu più flessibilità quandu sceglie u tipu di jack chì vulianu aduprà.I jack di pavimentu, i jack di buttiglia, i jacks elettrici è i forbici sò tutti adattati bè sottu à un camionu o un SUV.

 

Meccanismu di elevazione

Quandu si tratta di sceglie u megliu jack di pavimentu per vitture, avarete una scelta trà parechji tippi di jack.Differiscenu in a manera di elevà u veiculu.

  • Cunsiglii di pavimentu, o trolley jacks, anu braccia longu chì scorri sottu à un veiculu è si alzanu quandu l'utilizatore pompa u manicu.
  • Presa di bottigliasò compatti è abbastanza ligeri (trà 10 è 20 liri, tipicamente), è l'utilizatori li ponenu direttamente sottu à u puntu di presa.Quandu l'utilizatore pompa u manicu, un fluidu idraulicu spinge una seria di pistoni in sopra per elevà u veiculu.
  • Prese di forbiciavè un grossu vite in u mezu chì tira i dui estremità di u jack più vicinu, furzendu u pad di lifting up, chì alza u veiculu.

I jacks di pavimentu sò i più veloci, ma ùn sò micca assai portatili.Scissor jacks sò assai portable, ma pigghianu un pocu di tempu per elevà un veiculu.I buttigli di buttiglia sò più portables cà un jack di pavimentu è più veloce di un jack scissor, chì offre una bella mistura.

Gamma d'altezza

Cunsiderate l'altezza di ogni buttiglia è assicuratevi chì si mette sottu à a vostra vittura. Un cric tipicu di u veiculu puderia alzà solu da 12 à 14 pollici.Questu hè raramente abbastanza altu per un SUV o un camion, postu chì questi veiculi spessu necessitanu di esse elevati à altezze più di 16 inch.I jack di bottiglia tendenu à avè un pocu più altu ch'è un jack di pavimentu o un jack scissor.

Capacità di carica

U pesu generale di a vittura hè da 1,5 à 2 tunnellate.È i camioni sò più pesanti.Per sceglie u jack ghjustu, aduprate u jack in modu sicuru.Ogni cric di vittura hè pensatu per elevà una certa quantità di pesu.Questu serà chjaru nantu à l'imballu (notemu a capacità di carica in i nostri descrizzioni di produttu).Assicuratevi chì a buttiglia chì avete acquistatu hà abbastanza per elevà a vostra vittura.Un jack ùn hè micca bisognu à esse qualificatu per u pesu tutale di a vostra vittura, però.Quandu cambiate un pneumaticu, vi basta à elevà a mità di u pesu di u veiculu.


Tempu di Postu: Aug-30-2022