nutizie

nutizie

Cumu aduprà una buttiglia

I buttigli di buttiglia sò strumenti utili per elevà rapidamente u vostru veiculu.In ogni casu, per via di u so designu strettu, stu tipu di jack tende à esse menu stabile cà i jack di pavimentu.Mentre chì ogni buttiglia hè diversu, a maiò parte di e marche sò tipicamente funzionanu in u listessu modu.

1. Add Support

Ùn importa micca u tippu di jack chì site aduprate, ùn deve mai appughjà nantu à u jack per sustene tuttu u pesu di u vostru veiculu.Sè vo vulete andà sottu à a vostra vittura, avete bisognu di supporti di cric è di calze di rota in più di u jack stessu.

I supporti Jack aghjunghjenu un supportu più stabile à u vostru veiculu dopu chì hè statu alzatu.I calzi di rota impediscenu chì a vostra vittura si move una volta parcheggiata, aghjunghjendu più stabilità.

2. Park In The Right Spot

Prima di elevà u vostru veiculu, parcheggiate nantu à una superficia livellu.Spegnete u mutore è ingaghjate u frenu di stazionamentu prima di utilizà una buttiglia.Se tenete calce di roti, metteli daretu à i roti di a vostra vittura.

3. Truvà u Jack Point

Pone un jack in u locu sbagliatu pò dannà l'attrezzatura di a vostra vittura o u trenu.Certi manuali di i pruprietarii vi diceranu induve si trovanu i punti di jack.Sti punti sò generalmente truvati daretu à ogni rota di fronte è ghjustu davanti à ogni rota posteriore.

4. Elevate

Trascinate u cric di vittura sottu u vostru veiculu è cuminciate à elevà.Sè vo aduprate jack stands, stallate quelli una volta chì a vostra vittura hè stata alzata è prima di mette in u travagliu.Un jack di buttiglia tipicamente include un manicu chì si mette in un slot à u latu di u vostru jack.Pumping the handle up and down causes the bottle jack to raise.

5. Bassu

Cunsultate u vostru manuale di u pruprietariu per i dettagli nantu à u vostru jack specificu.A maiò parte di i buttigli di buttiglia anu una valvula chì hè vultata per liberà a pressione è calà u jack.Questa valvula hè generalmente girata usendu l'estremità di u manicu inclusu cù u jack.


Tempu di post: 02-09-2022