nutizie

nutizie

Vantaghji di u nostru jack stand

Per parechji travaglii di riparazione è mantenimentu di l'automobile, l'elevazione di u veiculu da a terra furnisce i cumpunenti di sottucarte assai necessarii.Un jack di messa in terra simplice hè u modu più ecunomicu per elevà u vostru veiculu, ma deve ancu esse assuciatu cù un kit di muntatura di jack di pisu simili per assicurà a sicurità di tutti vicinu à u veiculu.

U fattore più impurtante in ogni jack stand hè a so capacità di carica nominali, chì l'utilizatore ùn deve micca più.Stands sò generalmente prezzu in tunnellate.Per esempiu, un paru di jacks pò esse marcatu cù una capacità di 3 tunnellate o 6 000 liri.Ciascuna di queste parentesi serà valutata individualmente per sustene 3,000 liri per angulu, chì hè più cà abbastanza per a maiò parte di i veiculi di dimensioni chjuche è mediu.Quandu si usa un jack, a capacità di carica hè più grande di a media.Comu regula ginirali, ogni bracket deve sustene circa 75% di u pesu tutale di u veiculu per scopi di sicurità.

A maiò parte di i stand sò ancu regulabili in altezza cù un mecanismu di serratura per mantene a vostra paràmetra desiderata in u locu.Quandu si elevanu camioni più alti o SUV, ponu esse richiesti paràmetri massimi più alti.Munta sempre u jack sottu à i punti di cunghjunzione specificati da u fabricatore, chì sò generalmente marcati nantu à a parte sottu di u veiculu.U manuale d'utilizatore pò ancu aiutà à truvà.Cù u veiculu nantu à una superficia livellu, chjappà ogni angulu à l'altezza curretta, poi abbassate cù cura nantu à u stand.I Jacks sò dispunibuli cù una capacità di elevazione di 2, 3, 6 è 12 tunnellate.Quì avemu da fucalizza nantu à a versione 2 è 6-ton, chì hè grande per elevà grandi camioni è SUV.
Sè vo avete un picculu vittura, ATV, o motocicletta, sceglie u pacchettu 2-ton.I disinni sò listessi, ma a so altezza varieghja da 10,7 inch à 16,55 inch, facendu ideali per guidà sottu vitture sportive è vitture compatte cù una distanza da terra relativamente bassa. U serratura di ratchet permette à a testa di muvimenti liberamente, ma micca finu à a palanca. hè liberatu.Pins metallichi supplementari impediscenu ancu u stand da slipping. L'altezza varieghja da 11,3 à 16,75 inch è si adattanu à a maiò parte di i veiculi, ma ùn ponu micca adatti à vitture di prufilu bassu o camioni alti.
U jack stand hà diverse paràmetri di altezza è una larghezza di basa di 12 pollici per una stabilità aghjunta quandu tene u veiculu.Si chjude in u locu cù pins di metalli grossi è misura trà 13,2 è 21,5 inch in altezza. U corpu hè trattatu cù un revestimentu di polvere d'argentu per resiste à a ruggine, è a cima di u stand hà cuscinetti di gomma grossa chì prutegge a parte sottu di a vittura da pussibuli. ammaccature e graffi.

 


Tempu di Postu: Set-08-2022