nutizie

nutizie

Cumu u jack alza u pesu?

Jack hè un tipu d'attrezzatura di elevazione ligera è chjuca chì usa parti di cric d'acciaio cum'è dispositi di travagliu è solleva oggetti pesanti attraversu u supportu superiore o l'artiglia inferiore in a corsa.Hè principarmenti utilizatu in fabbriche, mine, trasportu è altri dipartimenti cum'è riparazione di veiculi è altre elevazione, supportu è altre travagliu.A so struttura hè ligera è solida, flessibile è affidabile, è una persona pò purtà è opera.

I Jacks sò divisi in tippi meccanichi è idraulichi.I jacks cumunimenti usati includenu jacks idraulichi, jacks à vite è jacks elettrici.

In principiu, u principiu basu di trasmissioni idraulica hè a lege di Pascal, vale à dì, a pressione di u liquidu in ogni locu hè coherente.In u sistema di equilibriu, a pressione esercitata da u pistone più chjucu hè relativamente chjuca, mentri a pressione esercitata da u pistone più grande hè ancu relativamente grande, chì pò mantene a statica liquida.Per quessa, à traversu a trasmissioni di liquidu, differente prissioni nant'à sfarente fini pò esse ottinutu, è u scopu di una trasfurmazioni pò esse rializatu.U jack idraulicu cumunimenti utilizatu da e persone usa stu principiu per ottene a trasmissione di forza.

Equazione basica di pressione statica (p = p0 + ρ GH), quandu a pressione esterna P0 di u liquidu cuntenutu in u cuntinuu chjusu cambia, sempre chì u liquidu ferma in u so statu staticu originale, a pressione in ogni puntu di u liquidu cambierà. da a listessa quantità, chì hè u principiu di trasferimentu di pressione statica o principiu di Pascal.

Se una certa pressione hè applicata à un pistone in u sistema idraulicu, u listessu incrementu di pressione serà generatu nantu à l'altru pistone.Se l'area di u sicondu pistone hè 10 volte quella di u primu pistone, a forza chì agisce nantu à u sicondu pistone cresce à 10 volte quella di u primu pistone, mentri a pressione nantu à i dui pistoni hè sempre uguali.

U cric à vite tira a maniglia avanti è avanti, tira fora l'artiglia, vale à dì, spinge a liberazione di ratchet per girà, è u picculu ingranaggio bisellu spinge l'ingranaggio conico grande per rotà a vite di elevazione, in modu chì a manica di elevazione pò esse elevata. o abbassatu per ottene a funzione di alzà a tensione, ma ùn hè micca simplice quant'è u jack idraulicu.


Tempu di post: 09-09-2022