nutizie

nutizie

Cumu sanguinà una buttiglia?

Se a vostra buttiglia ùn hè incapace di sustene una carica, o pare "squishy" quandu sustene una carica, questu probabilmente indica chì ci hè un eccessu di aria intrappulatu in un locu in u jack, assicuratevi chì u pistone di ram hè completamente abbassatu.

imagine 1

U primu passu hè di mette a valvola di liberazione in a pusizione aperta. Utilizendu a manica di a pompa, impegnate è girate a valvola di liberazione in senso antiorario di 1/2 volta. set the valve di liberazione à a pusizione chjusa da enaging è turning clockwise.until s'ellu si senti fermu resistenza à più turning.At questu puntu, u vostru jack pò travaglià torna.Consider fà una prova sicura è cuntrullata cù u jack per vede s'ellu hè fissu u problem.if no, pruvate stu prossimu truccu.

imagine 2
imagine 3
imagine 4

Mettite u manicu di a pompa torna in a manica di manicu è pump up the jac.halfway.Now chì l'avemu pompatu a mità di strada, andemu à vultà à l'inversu lascendu a gravità fà u travagliu è movendu l'aria upwards.Then you' Aprirà una volta a valvola di liberazione è l'ariete cumpresserà. Molti avete da applicà una certa forza. Avà chjude a valvola di liberazione finu à tuttu, è vultate u Jack in daretu. L'ultimu passu hè chì avemu bisognu di apre u filler d'oliu. , Plug un pocu, per l'aria esse liberata.E poi chjusu torna, è avete finitu.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022