nutizie

nutizie

Perchè i jacks elevanu assai pesu cù pocu sforzu?

U fenomenu di "un ritornu enormu per un investimentu assai chjucu" esiste in ogni locu in a vita di ogni ghjornu. Jack idraulicu hè un mudellu di "un ritornu enormu per un investimentu assai chjucu".

U jack hè principalmente cumpostu da manicu, basa, pistone, cilindru è altre parti.Ogni parte ghjoca un rolu impurtante in u funziunamentu di tuttu u jack, è l'operatore hà solu bisognu di pruduce una piccula forza per elevà parechje tunnellate d'uggetti pisanti.

U mutivu perchè stu effettu pò esse rializatu hè principalmente per via di dui principii.Un puntu hè u principiu di leverage.Pressendu u manicu di u jack, a nostra parte di a manu hè u bracciu di putenza, è a parte pridicata hè u bracciu di resistenza.U più grande u rapportu di u bracciu di putenza à u bracciu di resistenza, u menu sforzu avemu da operà.

U sicondu puntu hè a trasmissione di ingranaggi.L'ingranaggio grande hè guidatu da u pignone è poi trasmessu à a vite per aumentà u torque è ottene l'effettu di risparmià u travagliu.Strictly speaking, a trasmissioni di ingranaggi hè una deformazione di u principiu di leverage.

Hè precisamente sottu à u doppiu effettu di risparmiu di travagliu di u principiu di leva è di a trasmissione di l'ingranaggi chì u jack di vite porta i "quattru o dui colpi" à u più pienu, è risolve a maiò parte di i prublemi chì scontru in a nostra vita di ogni ghjornu è i grandi prughjetti.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022